Odliczanie zakończone. JUŻ JEST! Flagowy sklep Outhorn czeka na Was w Warszawie!

Lifestylowa marka Outhorn otworzyła swój flagowy, a zarazem pierwszy sklep w stolicy. Warszawskiemu launchowi towarzyszyła premiera kampanii, której twarzą została Natalia Szroeder.

Designerska przestrzeń łącząca naturalne materiały z nowinkami technologicznymi to znaki rozpoznawcze sklepów Outhorn. 6 maja oficjalnie otwarty został flagship store w jednym z najbardziej prestiżowych centrów handlowych w Warszawie – Westfield Arkadia.

- Outhorn to marka pokolenia Internetu, dlatego stawiamy na nowoczesne rozwiązania technologiczne, ale też autentyczność, wartości i budowanie społeczności. Projektując przestrzeń, skupiliśmy się na doborze ekologicznych materiałów i przyjaznych środowisku rozwiązaniach przeplatających się z technologią. Przymierzalnie wyposażyliśmy więc w interaktywne wyświetlacze, zaprojektowaliśmy też aplikację Outhorn, która dopasuje wyświetlane materiały do indywidualnych potrzeb, ale również będzie źródłem inspiracji  - komentuje Renata Miłaszewicz, dyrektor kolekcji Outhorn. 

14 maja odbył się event z udziałem wielu influencerów i fanów marki. Outhorn gościł m.in. Larę Gessler, Zofię Zborowską, Jessicę Mercedes Kirchner, Jankesa i Kate Borkowską, Jacoba Kosela i Ciocię Liestyle, czy Natalię Klimas. Na wydarzeniu nie mogło zabraknąć ambasadorki marki Natalii Szroeder. 

Spośród wielu zaplanowanych na ten dzień atrakcji klienci Outhorn wzięli udział w warsztatach kwiatowych prowadzonych przez Gładki Studio, cuppingu kawowym przygotowanym przez kawiarnię Stor oraz otrzymali ilustracje stworzone przez Annę Halarewicz. Podczas eventu zaprezentowana została galeria zdjęć z udziałem ambasadorki - Natalii Szroeder, wykonana przez Zuzę Krajewską – jedną z najbardziej cenionych polskich fotografek.

Do społeczności #OuthronCommunity – wiodącego projektu marki Outhorn, dołączyła właśnie Natalia Szroeder. Razem z nią odwiedziliśmy Kaszuby – jej rodzinne strony. Efektem tej podróży jest niezwykła sesja zdjęciowa ukazująca nową kolekcję marki. Bazą wiosenno-letnich ubrań są naturalne kolory – od jasnych beży przez zielenie i błękity po delikatne szarości. 

Więcej o Outhorn i Outhorn Community na stronie https://outhorn.com/. 

Galeria zdjęć:

Do góry