Misja Sierra Nevada, czyli nowa kampania marki OUTHORN

Outhorn, marka sportowa z portfolio spółki OTCF (właściciela m.in. 4F) już w sierpniu ruszy z nową kampanią wizerunkową o nazwie Misja Sierra Nevada, której głównym celem będzie promocja kolekcji jesień-zima 2017. Kolekcja ta ma być wyjątkowa, bo pojawi się nie tylko w sklepach multibrandowych, ale także w pierwszych sklepach własnych marki Outhorn, których otwarcia rozpoczną się już w sierpniu.

Misja Sierra Nevada to konkurs konsumencki, w którym do wygrania będą 3 dwuosobowe wycieczki do pięknego regionu Hiszpanii Sierra Nevada, w którym odbyła się także sesja zdjęciowa promująca kolekcję jesień-zima 2017/2018. Do wygrania będą także zestawy i akcesoria narciarskie. Aby wziąć udział w akcji, trzeba będzie kupić produkt marki Ourhorn, zachować paragon oraz zrobić sobie zdjęcie pokazujące przygotowania do misji Sierra Nevada, które następnie umieszczone zostanie w galerii konkursowej na dedykowanej stronie akcji www.misjasierranevada.com

„Zarówno sesja, jak i cała kampania jest realizowana we współpracy z Ambasadą Hiszpanii w Polsce i obejmie prasę, Internet (w tym działania w social media), OOH oraz materiały promocyjne POS, m.in. witryny oraz specjalne hangtagi na ubrania. Billboardy promujące kampanię pojawią się w kluczowych dla marki pod kątem sprzedaży miastach Polski, jak również tam, gdzie do końca roku otwarte zostaną sklepy własne marki, tj. w Kielcach, Wrocławiu, Krakowie i Rzeszowie. Kampania zostanie wsparta lokalnie przez spoty radiowe i reklamę w mediach regionalnych. Najważniejszym jej elementem będzie ogólnopolski konkurs konsumencki – pierwszy dla marki o tak dużym zasięgu i silnym wsparciu komunikacyjnym”, wylicza Justyna Górecka-Siupik, Dyrektor ds. Marketingu Kreatywnego 4F i Outhorn.

Całość działań promocyjnych potrwa od sierpnia do października 2017 roku. Dodatkowo otwarcia sklepów Outhorn sygnowane będą nazwiskiem ambasadorki marki, Doroty Gardias. W salonach pojawi się m. in. kolekcja sygnowana jej nazwiskiem Sport Up selected by Dorota Gardias, składająca się z linii treningowej, w tym także odzieży fitness, trekkingowej oraz narciarskiej. Selekcja produktów odbywała się na podstawie 3 przesłanek. Po pierwsze chęci wyróżnienia funkcjonalnego na tle reszty kolekcji. Po drugie utrzymanie w stylu elegancki sport casual, czyli taki, który nadaje się na trening, ale także wyjście na miasto tuż po treningu. I wreszcie po trzecie odzwierciedlenie upodobań i stylu ambasadora marki Doroty Gardias, o czym konsument jest informowany poprzez dołączane do linii produktów specjalnie zaprojektowane przywieszki. Dzięki wymienionym wyróżnikom linia dookreślana jest słowem UP – coś więcej, coś ponad standard.

Outhorn to marka odzieży sportowej przeznaczonej dla kobiet i mężczyzn w wieku 20-35 lat oferująca produkty ekonomiczne, ale także funkcjonalne i w nowoczesnym designie. Marka charakteryzuje się produktami wielofunkcyjnymi przeznaczonymi do amatorskiego uprawiania sportu oraz noszenia na co dzień. Obecnie odzież Outhorn można kupić w multibrandowych sklepach sportowych na terenie całej Polski. Marka należy do spółki OTCF, właściciela marki sportowej 4F oraz sklepów multibrandowych 4Faces.

 

                                                                                                                                                                                 

MATERIAŁY KREATYWNE:

Zdjęcia: https://we.tl/MKcJgtSL3n

Spot tizerowy: https://www.youtube.com/watch?v=_Zv-DvapJwE

 

kampania: AW17 / Misja Sierra Nevada

lokacja: masyw Sierra Nevada, Hiszpania

www: www.misjasierranevada.com 

fotograf: Marcin Biedroń

video: Przemysław Grabicki / Shootmachine

producent: Monika Biedroń / A12 Team

make up & hair: Aleksandra Przyłuska

models: Brandon, Sabina / Neva Models

creative concept: Justyna Górecka-Siupik, Dyrektor ds. Marketingu Kreatywnego 4F / OTCF SA

stylizacje: Marta Galik, Główny Projektant Outhorn / OTCF SA

Outhorn team: Karolina Marzec, Aleksandra Grębska / OTCF SA

Galeria zdjęć:

Do góry