Należąca do OTCF S.A. największa polska marka sportowa 4F została partnerem technicznym jubileuszowego 10. cyklu Drift Masters 2024. W ramach partnerstwa marka wraz z organizatorami serii wprowadziła na rynek kolekcję specjalną dla fanów motorsportu, a także planuje szereg akcji marketingowych podczas wydarzeń. Pierwsze zawody odbędą się w najbliższy weekend (10-12 maja) w Walencji, a wielki finał serii zaplanowano na 13-14 września na stadionie PGE Narodowym w Warszawie.
Wyjątkowa kolekcja
Umowa zawarta przez OTCF S.A. i organizatorów cyklu Drift Masters obowiązywać będzie przez najbliższe dwa lata z możliwością przedłużenia. W tym czasie 4F będzie jedynym partnerem odzieżowym ekipy oraz dostawcą specjalnych limitowanych kolekcji odzieży i akcesoriów dla fanów serii Drift Masters. Na rynku pojawiła się już tegoroczna jej odsłona, która obejmuje m.in. t-shirty, bluzy, bezrękawniki, kurtki softshellowe i czapki.
Kolekcję 4F x Drift Masters cechuje nowoczesne wzornictwo oraz wysoka jakość materiałów – bawełny, a także technicznej dzianiny, z której wykonana jest odzież funkcyjna. Na każdym elemencie kolekcji znajduje się logo Drift Masters, a na tych dedykowanych dla poszczególnych rund umieszczone zostały nadruki nawiązujące do kształtów torów wyścigowych. Kolekcję zaprojektowano tak, by odzież można było nosić jako część casualowych i sportowych codziennych stylizacji.
– Jesteśmy dumni, że mogliśmy połączyć siły z 4F jako partnerem technicznym naszej ligi. Ta współpraca jest bardzo ważna dla dalszego rozwoju Drift Masters. Dzięki tego typu partnerstwom oferujemy naszym fanom nie tylko emocjonujące wydarzenia, ale także wysokiej jakości produkty, które wzbogacają doświadczenie każdego fana motorsportu. Razem stawiamy na innowacyjność i jakość, przyciągając nowe audytorium i zwiększając globalny zasięg naszego sportu – mówi Adam Krawczak, Prezes Drift Masters Grand Prix.
Produkty z kolekcji 4F x Drift Masters można kupić w sklepie online 4F.com.pl, wybranych salonach marki w Polsce i w Łotwie oraz sklepie internetowym Drift Masters. Dostępna będzie również w strefach sprzedażowych podczas weekendowych eventów z tej serii.
- Motorsport to bardzo ważny obszar dla rozwoju 4F, dlatego rozszerzamy nawiązaną przed rokiem współpracę z organizatorami cyklu Drift Masters i zawieramy umowę na kolejne dwa lata. Wspieramy w ten sposób ekspansję zagraniczną naszej marki na rynkach europejskich i budujemy jej rozpoznawalność. Po sukcesie linii przygotowanej na rundę finałową w Warszawie w sezonie 2023, kontynuujemy wspólne prace i tworzenie kolekcji sygnowanej Drift Masters. Jesteśmy również gotowi na wprowadzanie nowości do już bestsellerowych produktów - zapowiada Igor Klaja, Prezes Zarządu OTCF S.A., właściciela marki 4F.
4F mocno angażuje się w sporty motorowe. Ambasadorem polskiej marki jest czterokrotny żużlowy Mistrz Świata Bartosz Zmarzlik, a także jeden z najlepszych polskich kierowców rajdowych Michał Kościuszko, który niedawno wznowił profesjonalną karierę.
Po wakacjach wielki finał w Warszawie
Arenami zmagań najlepszych kierowców driftingowych świata podczas tegorocznej edycji Drift Masters będą hiszpańska Walencja (10-11 maja), irlandzkie Kildare (15-16 czerwca), Harma w Finlandii (5-6 lipca), łotewska Ryga (2-3 sierpnia), węgierskie Mariapocs (23-24 sierpnia) oraz Warszawa (13-14 września).
Za kierownicami samochodów zasiądzie 42 zawodników pochodzących z 22 krajów świata. W tym gronie znajdzie się aż 7 Polaków – Jakub Przygoński, Piotr Więcek, Adam Zalewski, Jakub Król, Paweł Korpuliński, Piotr Kozłowski i Dawid Sposób.
Przy okazji zawodów w Rydze oraz w Warszawie odbędą się wydarzenia specjalne w wybranych sklepach 4F m.in. z udziałem kierowców. Dla fanów driftingu będzie to okazja do zdobycia autografu lub zrobienia sobie zdjęcia z ulubionymi zawodnikami. A dodatkowo 4F będzie aktywnie brało udział w samych wydarzeniach poprzez swoje strefy sportowej rozrywki.