Program kierunku MBA Sport w Łazarski Executive Education został opracowany przez zespół doświadczonych wykładowców akademickich oraz praktyków biznesu sportowego. Składa się z sześciu merytorycznych modułów dotyczących m.in. z zakresu zarządzania organizacjami sportowymi, a także poszerzających wiedzę na temat gospodarczych i społecznych aspektów sportu i związanych z nim zagadnień prawnych. Jedna z najbardziej rozbudowanych części dotyczyć będzie marketingu sportowego i komunikacji sportowej, nie zabraknie również modułu szlifującego kompetencje liderskie.
- MBA Sport to innowacyjny program podyplomowy, łączący polskie i międzynarodowe perspektywy oraz doświadczenia w zarządzaniu w sektorze sportu. Został stworzony z myślą o osobach, które chcą rozwijać swoje umiejętności menedżerskie i wykorzystać je w dynamicznym środowisku sportowym. Niezależnie od tego, w którym segmencie i obszarze tego szerokiego rynku są aktywni. Dzięki współpracy z ekspertami i praktykami z branży sportowej, przedstawicielami czołowych organizacji w Polsce i na świecie oraz marką 4F, osobami i organizacjami, które rozumieją unikalną dynamikę, jednego z kluczowych obszarów gospodarki, uczestnicy kierunku zyskają nie tylko solidne podstawy teoretyczne, ale także praktyczne umiejętności niezbędne do efektywnego zarządzania organizacjami sportowymi. Misją Łazarski Executive Education jest przygotowanie słuchaczy do antycypowania przyszłości. Wierzymy, że nasz najnowszy program MBA Sport przyczyni się do dalszego rozwoju branży sportowej poprzez profesjonalizację kadr menedżerskich – mówi Małgorzata Gałązka-Sobotka, Dziekan Łazarski Executive Education.
Studia adresowane są m.in. do kadr zarządzających, pracowników organizacji i klubów sportowych, jednostek samorządu terytorialnego, byłych i obecnych sportowców, a także ekspertów i konsultantów, którzy są zainteresowani tytułem MBA, a dodatkowo chcą poszerzać swoją wiedzę w obszarze m.in. sprzedaży, marketingu, komunikacji, organizacji eventów, zarządzania czy wykorzystania nowych technologii na przykładach ze świata biznesu sportowego.
Uczestnicy studiów czerpać będą wiedzę z doświadczeń ekspertów, którzy na co dzień realizują projekty m.in. w siatkówce, koszykówce, piłce nożnej, lekkiej atletyce czy żużlu i są pasjonatami sportu. Obok grona ekspertów z OTCF SA, znaleźli się wśród nich m.in. prof. Simon Chadwick, światowy autorytet w dziedzinie marketingu sportowego, który w przeszłości doradzał piłkarskim federacjom FIFA i UEFA, a także klubowi FC Barcelona, Marcin Animucki, prezes Ekstraklasy SA, Aida Bella, utytułowana łyżwiarka szybka, która przez 8 lat odpowiadała za wizerunek i budowanie marki korporacyjnej w Totalizatorze Sportowym, Dawid Prokopowicz, ekspert Google w dziedzinie marketingu online, Kazimierz Romaniec, prawnik z ponad 20-letnim doświadczeniem, w tym w obsłudze prawnej klubów piłkarskiej Ekstraklasy, Tomasz Koprowski, dyrektor marketingu i sprzedaży Aluronu CMC Warty Zawiercie i współzałożyciel Sport Biznes Polska, Paweł Kapusta, redaktor naczelny Wirtualnej Polski, Michał Bartnicki, Social Media Coordinator and Creator w FIFA, czy Jerzy Mieńkowski, International Sport Sponsorships Manager InPost Group,.
- Od lat konsekwentnie stawiamy na marketing przez sport, dzięki czemu 4F stało się marką odnoszącą sukcesy w Polsce i na świecie. Mamy wiedzę, a przede wszystkim doświadczenia, którymi chętnie się podzielimy, aby podnieść poziom kompetencji osób pracujących w branży sportowej. Przez ponad 18 lat aktywności w profesjonalnym sporcie marka 4F była obecna na jednych z największych imprez sportowych, współpracując z wybitnymi sportowcami. Zbudowaliśmy pozycję jednego ze strategicznych partnerów polskiego sportu działając z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki, z którym ostatnio przedłużyliśmy ponad 10-letnią współpracę o kolejne 8 lat, Polskim Związkiem Narciarskim czy Polskim Związkiem Koszykówki. Ubieramy wszystkie kluby ORLEN Basket Ligi i ORLEN Basket Ligi Kobiet, kilka klubów siatkarskich w PlusLidze m.in. Projekt Warszawa i ZAKSĘ Kędzierzyn-Koźle, trzykrotnych zdobywców siatkarskiej Ligi Mistrzów , a także zawodników dwóch klubów piłkarskiej PKO BP Ekstraklasy. Angażowaliśmy się również w największe światowe imprezy takie jak Wings for Life World Run, Turniej Czterech Skoczni czy Mistrzostwa Świata w Narciarstwie Alpejskim w Courchevel-Meribel. Dodatkowo współpracujemy indywidualnie ze sportowcami jako Ambasadorami 4F, a także z zagranicznymi związkami – mówi Małgorzata Kiełpińska, Senior Sports Marketing Manager w OTCF S.A.
Studia MBA Sport odbywać się będą do trzech razy w miesiącu w formie dwudniowych, sobotnio-niedzielnych sesji w godz. 9-18.
- Polski rynek sponsoringu sportowego rozwija się bardzo dynamicznie. Szybko odrobił straty z okresu pandemii i jak wskazuje Sponsoring Insight dzisiaj jego wartość sięga 1,2 mld zł. Polska jako lider regionu CEE przyciąga najciekawsze i największe projekty sportowe, a także międzynarodowe imprezy rangi mistrzowskiej. Z naszego kraju pochodzą topowi sportowcy, którzy dysponują ogromnym potencjałem marketingowym tacy jak ambasador naszej marki i reprezentant Polski w piłce nożnej Robert Lewandowski, pierwsza rakieta świata Iga Świątek, a także gwiazda światowej lekkiej atletyki sprinterka Natalia Kaczmarek. Aby móc zapewnić dalszy rozwój rynku, potrzebujemy silnego zaplecza ekspertów dysponujących kompetencjami w zakresie zarządzania projektami i budowania nieszablonowych i kreatywnych konceptów komunikacyjnych – mówi Kacper Domański, Senior Teamwear Manager w firmie OTCF.
Więcej informacji na temat kierunku MBA Sport w Łazarski Executive Education znaleźć można na: https://ckp.lazarski.pl/mba/master-of-business-administration-mba-sport.
Rekrutacja trwa do 30 września.
***
O OTCF S.A.
OTCF S.A. to polska firma założona w 1995 roku przez Igora Klaję. Specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i sprzedaży odzieży sportowej, obuwia oraz akcesoriów, przeznaczonych dla profesjonalnych sportowców, ale też amatorów. Jest właścicielem największej polskiej marki sportowej 4F, a także SportStyleStory. Dodatkowo od 2020 roku firma jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem marki Under Armour na polskim rynku.
Produkty 4F dostępne są w 43 krajach. W ciągu dwóch dekad z lokalnego brandu stała się marką, której logotyp zdobi stroje zawodników występujących na najważniejszych imprezach sportowych na świecie, w tym na igrzyskach olimpijskich. Marka jest także aktywna lokalnie – jest sponsorem lub partnerem technicznym m.in. reprezentacji Polski AMP Futbol, Polskiego Związku Piłki Siatkowej, Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego, trzech klubów PKO BP Ekstraklasy: Korony Kielce, Stali Mielec i Piasta Gliwice. Ubiera także koszykarską kadrę Polski oraz wszystkie kluby Orlen Basket Ligi i Orlen Basket Ligi Kobiet, a także cztery kluby w siatkarskiej PlusLidze: Skrę Bełchatów, Projekt Warszawa, ZAKSĘ Kędzierzyn-Koźle i Ślepsk Malow Suwałki
4F od lat współpracuje także ze sportowymi ambasadorami marki. Są wśród nich są m.in. Tomasz Fornal, siatkarz reprezentacji Polski, Robert Lewandowski, piłkarz FC Barcelona, Anna Lewandowska, trenerka personalna milionów Polaków, Bartosz Zmarzlik, żużlowiec, pięciokrotny indywidualny mistrz świata (2019, 2020, 2022, 2023, 2024), Maria Żodzik lekkoatletka, a także Natalia Maliszewska, łyżwiarka.
Łazarski Executive Education
Łazarski Executive Education – nowa odsłona Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego – jednostki z ponad 20-letnim doświadczeniem w kształceniu profesjonalistów, liderów i menedżerów poprzez interdyscyplinarne studia podyplomowe, programy MBA oraz kursy i szkolenia. Atutami marki są eksperci-praktycy, rozbudowana oferta (ponad 50 kierunków) oraz współpraca z czołowymi firmami i instytucjami. Posiada bogate doświadczenie w realizacji programów z zakresu m.in. ochrony zdrowia, sądownictwa, coachingu, marketingu, lotnictwa, mody i ESG. Jest zaufanym partnerem przedsiębiorstw i instytucji, wspierającym rozwój kompetencji przyszłości oraz budowanie przewagi konkurencyjnej.