Sport jest bliżej niż myślisz

Punktem nowego skelpu 4F w Złotych Tarasach wyjścia było zaprojektowanie przestrzeni otwartej na klienta, a także „osadzenie” sklepu w kontekście miasta Warszawa. Dlatego powstała „Sportowa mapa 4F”, na której Warszawiacy rozpoznają istotne, sportowe miejsca w ich mieście. Na poziomie wnętrza sklepu opracowano nowe rozwiązania na ekspozycję asortymentu.

 Sklep 4F w Złotych Trasach zyskał na przestrzeni, a w jego wnętrzu pojawiały się nowe elementy związane z designem. W witrynie ustawiono backlight ze „Sportową mapą 4F”, na którym oznaczono kultowe, sportowe miejsca w Warszawie m.in. „Warszawiankę”, Stadion Narodowy czy tor Łyżwiarski na Stegnach. Marka 4F powstała z pasji do sportu i lubi dzielić się nim: Chcemy pokazać, że czujemy puls miasta i styl życia mieszkańców. Mamy dla Warszawiaków propozycję. Poprzez pokazanie miejsc znanych i lubianych chcemy pokazać, że Warszawa nie jest dla nas anonimowa, że staramy się ją poznać, zrozumieć. Otwieramy się na indywidualne potrzeby klientów. Chcemy wzbudzać emocje, budować więzi, pokazywać przywiązanie do miejsca, a także to, jak jest ono ważne dla marki 4F – mówi Katarzyna Sepielak, kierownik działu architektów, OTCF SA.

Koncept sklepu w Złotych Tarasach to również zorganizowanie przestrzeni otwartej na klienta. Opracowano inne, niż stosowane do tej pory w sklepach 4F, rozwiązania na zaprezentowanie kolekcji obuwia sportowego. Utrzymano strefy podzielone zgodnie z dyscyplinami oraz sezonowością. Całość dopełniają nowoczesne spacewalle, dodatkowo led podkreśla kolekcję eksponowaną w witrynie. Odpowiedni układ manekinów w ruchu ma współgrać z dynamicznym obrazem wyświetlanych filmów i sprawić,  że ekspozycja w witrynie będzie pulsować energią, radością, zgodnie z hasłami kampanii marki 4F.

Galeria zdjęć:

Pliki do pobrania:

Do góry