Rusza kampania DEFINE YOUR SPORT

Marka Outhorn właśnie ruszyła z nową kampanią reklamową pod hasłem DEFINE YOUR SPORT,
w której zachęca konsumentów do poszukiwania własnej sportowej drogi, w myśl zasady, że każdy musi sam zdecydować, jaka dyscyplina jest dla niego najlepsza.

Sport jest wpisany w nasze życie i doświadczamy go każdego dnia, choć każdy w nieco inny indywidualny sposób – jedni biorąc udział w imprezie biegowej, inni spacerując do pracy. Niezależnie od przyjętej definicji sportu, asortyment marki Outhorn będą odpowiednim wyborem. To produkty będące odzwierciedleniem idei DEFINE YOUR SPORT: multifunkcyjne do treningu, ale także do użytku codziennego. Marka w swojej kolekcji świadomie unika najwyższych specjalistycznych technologii sportowych, bo na co dzień i tak nie znalazłyby pełnego zastosowania. Dzięki takiej selekcji jest w stanie idealnie zbilansować niezbędną jakość produktu, najnowszy design i korzystną cenę.

Już we wrześniu do multibrandowych sklepów sportowych na terenie całej Polski trafi najnowsza kolekcja odzieży AW16, wśród których znajdzie się dedykowana linia odzieży OUTHORN SPORT UP LINE SELECTED by DOROTA GARDIAS.

Galeria zdjęć:

Do góry